I don't think you know, who you been messin' with

Dålig uppdatering - HEJ!
 
Nae...skit samma! Första veckan gick iaf jävligt fort, överlevde!
Torsdags eftermidadgen spenderades på stan, annars hare inte hänt något spec.
Hahah men vad kul det var i torsdags, jävla sjuka människa. Asså hur fan kan man kläcka ur sig saker man inte inte har en jävla aning om?? Trodde jag kunde bara skita it....men nae, det går inte!! Så jävla arg!!!
Men samtidigt, så jävla klockrent, snacka om att bli rädd....jävla soppa! 
 
Gårdagen spenderades först i skolan, sen på stan med Sara o sen Micha också! Sara i jag fikade, träffade lite folk o hade det allmänt bra! Sen kom Micha också, hahah snacka om bad timing dag! Allt vi sa o gjorde hände vid ett extremt dåligt tilfälle! Hahah 
Sen drog vi ut till Michas land vid 5 typ o sen sov jag där tills idag! Vi hade extremt kul som vanligt, muppade oss som bara vi kan, svullade o garvade asset av oss ;D kärlek<3
 
Idag drog jag hem vid 5 typ, och ikväll äre bara chilla som gäller! Imorgon får vi se vad som händer!
 
 
 
 
 
We're not gonna take it, no we aint gonna take it ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0