oherre .....<3

HejHej död tjej! 
Asså jag skojar inte, det är vell precis att jag lever efter denna helg! 
 
Har sovit hos Micha hela helgen och haft extremt trevligt ! :D
Fullt ös o kaos hela helgen ;)))  Men fy fan vad kul! 
Bästa helgen på hur länge som helst, fint folk, skratt o kaos, kan det bli bättre, nae tror inte det! :D
 
Idag är ju dock kroppen inte riktigt med, menmen, självförhållat antar jag. Huvudvärk, armbågen gör ont (?) ont i låren asset o handleden dessutom......jaoooo herre, vad säger man? ;) 
Men skit samma, vafan, man lever bara en gång! 
 
kan även meddela att jag har införskaffat mig en Chelsea tröja, Torres ofc ! grymmmt ;D
Förövrigt så är jag fett tag på att gå upp halv 7 imorgon o åka till skolan igen.....eller???  
Får se om jag lever....
 
 
They call us problem child,
We spend our nights on trial,
We walk an endless mile - we are the Youth Gone Wild
We stand and we won't fall - we're one and one for all

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0