I just want you to know who I am

Snart är äntligen den här helvetes dagen över....är så trött på allt just nu! 
Typiskt tisdagshumör, det som spökar mest är dock alla tankar som far runt i huvudet. Idag är jag trött, arg och ledsen på allt och förstår inget typ....härligt (y) 
 
Men aja....ser iaf fram imot torsdag när vi ska te kolmården med klassen och bästa läraren Petrus kunskapus, det komemr bli nice! Förhoppningsvis blir det något bra av helgen också och sen äre ju Sthlm på lovet !  
Glädjer mig med det och att KISS KOMMER TILL SWEDEN ROCK NÄSTA ÅR! Helvete vad bra!!!!!! taggad te tusen :D lycka<3 
 
Nu ska jag återgå till matten/mina tankar och försöka komma fram till något vettigt ... vilket förmodligen inte kommer hända! Vilket inte heller är så ovanligt ;) 
Hej förvirrad, arg, ledsen och nyfiken tjej .... suck! 
 
 
Slänger förresten upp lite bilder från bästa tjäjkvällen på bästa helgen med bästa vännerna, min brudar! Sjukt länge sen bara vi 4 var...det var fruktansvärt kul o skönt ! Älskar er...nu förgyller mina dagar<3
 
Hahahahah normalaste gänget... lätt!! iaf kan vi ju garantera att vi har roligast av alla! 
Avslutar fint med en fin bild på shhniggel Sara ;)))<3
 
 

Kommentarer
Postat av: michaääää

hahahah söta vi är ;)) love u babe! <3 :*

2012-10-09 @ 21:14:13
URL: http://gofuckyourself.devote.se
Postat av: Saris

haha, fan vad normala vid är<3 Älskar dig med gumsan<3

2012-10-09 @ 21:20:31
URL: http://veryoblivious.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0