It's fucking friday !!

Äntligen !!! Så himla skönt fast har dock varit en riktig jävla chill fredag. 
Började med hål, 20 min biologi och sen aslätt mattelektion ... sen vare bara Global Profil kvar. 
Började med ett grupparbete där vi ska göra en marknadsundersökning där vi ska kolla en vara hur ekologisk den är o skit ! Komiskt nog lottades grupperna fram men jag, Sara, Sanna, Ida och Nasra lyckades ändå på något vis komma i samma grupp. 
Vi har festaste idén !! Ska göra en film o grejer, intervjua och ahhh fan vad kul det ska bli :D 
 
Drog hem dirr efter skolan och ikväll blire chill hemma tror jag. Imorgon taggar vi dock tjejkväll med min brudar :DDDD FAN VAD NICE <3 
Först blire stan och sen hem te Felicia! TAGG TAGG TAGG <3 
 
Nu måste jag dock skriva klart biologilabben....trögt...men aja! 

Kommentarer
Postat av: michaääää

fan va kul det ska bli med en tjejkväll, alldeles för länge sen nu :D:D:D<3

Svar: Yeah :D<3
Jossan

2012-10-05 @ 19:31:59
URL: http://gofuckyourself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0