Jorrråååsåath!

En blogg hade jag jaa.......glömt bort den tills en viss Micha klagade på dålig uppdatering idag! Ajuste.....ahahah
 
Aja...livet rullar på. Skola, vänner och jaa...vad gör man mer? 
Det har förövrigt varit en ganska fin måndag. Typ 2 riktiga lektioner och skulle te tandläkaren efter skolan....18.10 (suck) så Micha var exemplarisk och stannade kvar med mig. (och tur var vell det, annars hade vell jag flippat totalt) vi hade det iaf extremt kul och trevligt...det blev ju ganska hmm jaaa fint o roligt där ett tag ;)))<3
Sen var inte måndagen lika bar längre...kom ingen jävla buss på 50 min ----> Jossan blev försenad till tandläkaren ----- > stress -------> tåget är försenat -------> kom sent hem = DÖD!
 
Taggar gå upp halv 6 imorgon....äre skolfoto så äre ! hahah och på onsdag så äre studiedag också! NAJS (AHAHAHHAH) 
 
Aja....nu ska jag fortsätta roa mig på youtube och dränka öronen i musik....
 
Saknar nästan Rhodos lite såhär nu när man tänker tbx....

Kommentarer
Postat av: michaääää

ÄNTLIGEN ETT INLÄGG MOHAHAH nu är du precis lika exemplarisk som jag va förut idag ;) <3

Svar: HAHHAHA ska försöka komma ihåg bloggen nu ;D<3
Jossan

2012-10-01 @ 21:56:52
URL: http://gofuckyourself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0