Just go.... Die mother fucker die

Fucking friday!!! 
Äntligen....varit en fitt vecka ärligt talat. Aja , men nu äre helg...frågan är ju om det blir så mycket till sovmorgon och helg av det??? det får vi ju se imorgon, kommer antagligen lacka ! 
Mormor och morfar, moster och morbror är här och ska sova tills imorgon och så ska vi fira bror. Jaa...fira brosan=Nice ! Däremot tanken på "sovmorgonen" till 9 imorgon känns ju sådär....förberder mig mentalt för sammanbrott redan..... 
 
Igår vare ju Kolmorden med klassen, nice, gorillor som kastar skit och grenar är ju alltid kul. Fast delfinerna och sälarna var ju lite roliga och min o Michas humor är ju priceless...... ;D Vi muppade till oss extra mycket och tog en senare buss hem än alla andra också ! Fan vad roliga vi är !! <3 
Idag var jag och fina vänner på stan och filmade lite random folk och sådär till ett skolprojekt och köpte present till bror också! 
 
Imorgon får vi se vad det blir efter vi har firat brosan...blir antingen stan eller något här hemma. 
Nu ska jag stoppa hörlurarna i öronen och ignonera omvärlden känner jag .... 
 
Bjuder på en finfin bild på en inte så packad Simon ... ;) 

Kommentarer
Postat av: michaääää

vi är bäst ;)! och mums på simon! :D <3

Svar: Yeah :D<3
Jossan

2012-10-13 @ 13:06:59
URL: http://gofuckyourself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0