We don't want to follow That same routine

Jävla annorlunda och konstig helg. Fruktansvärt blandade känslor och allt på samma gång.....
 
Aja....har inte orkat skriva i veckan, men det har vell rullat på. 
Förhoppninsgvis kommer mina o Michas saker som vi beställde från Crashdiet imorgon eller på tisdag! Nice ;D
Nästa vecka kommer vara fett jobbig fram tills onsdag då vi har matteprov. Sen äre rätt chill tror jag och i helgen ska jag o Sara te stan o göra något kul sen ska jag sova hos henne! Planer sedan långt tbx...kommer bli fett kul !<3
 
Nu ska jag snart sätta mig med fitt matten, äta och fundera.....fan vad sjukt allt är ibland! 
 
 
mmmmm...omnom, fina pöjkar! 

Kommentarer
Postat av: michaääää

ååhhåhåhå vilka pöjkar! <3

2012-09-23 @ 23:38:18
URL: http://gofuckyourself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0